შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სხვადასხვა სახის საოფისე ავეჯის 2025 წლის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ!
გაცნობებთ, რომ 2025 წლის განმავლობაში სხვადასხვა სახის საოფისე ავეჯის სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ გამოცხადებულ კონსოლიდირებულ ტენდერში (CON240000589) გამარჯვებულ მიმწოდებლად გამოვლინდა - შპს „ვმგ“ (ს/ნ 402143890).
სატენდერო დოკუმენტაციის 10.1.4. ქვეპუნქტის თანახმად, შპს „ვმგ“ ვალდებულია ხელშეკრულებები გააფორმოს იმ შემსყიდველ ორგანიზაციებთან, რომლებიც მას მიმართავენ გამარჯვებული პრეტენდენტის გამოვლენიდან 45 (ორმოცდახუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში, 2025 წლის 09 თებერვლის ჩათვლით.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ მიმწოდებელს სხვადასხვა სახის საოფისე ავეჯის სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად.
შესაბამისად, გთხოვთ, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის მთავარ გვერდზე (www.spa.ge), კონსოლიდირებული ტენდერების მოდულში, კერძოდ, მიმდინარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში, იხილოთ ინფორმაცია 2025 წლის განმავლობაში სხვადასხვა სახის საოფისე ავეჯის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ. გთხოვთ, იხ. ბმული...
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
A4 ფორმატის მრავალფუნქციური შავ-თეთრი ლაზერული პრინტერის და მისი საგარანტიო ვადის ამოწურვამდე მისთვის განკუთვნილი კარტრიჯების 2025 წლის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ!
გაცნობებთ, რომ A4 ფორმატის მრავალფუნქციური შავ-თეთრი ლაზერული პრინტერის და მისი საგარანტიო ვადის ამოწურვამდე მისთვის განკუთვნილი კარტრიჯების კონსოლიდირებულ ტენდერში (CON240000576) გამოვლენილია გამარჯვებული მიმწოდებელი. სატენდერო დოკუმენტაციის თანახმად, სავალდებულო ხელშეკრულებ(ებ)ის გაფორმების ვადა განსაზღვრულია გამარჯვებულად გამოვლენიდან 45 კალენდარული დღე (არაუგვიანეს 2025 წლის 3 თებერვლის ჩათვლით).
ამდენად,, გთხოვთ დროულად უზრუნველყოთ გამარჯვებულ პრეტენდენტთან შესაბამისი ხელშეკრულებ(ებ)ის გაფორმება.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების 2025 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების შესახებ!
გაცნობებთ, რომ 2025 წლის განმავლობაში 63 (სამოცდასამი) მუნიციპალიტეტის ფარგლებში, სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ გამოცხადებულ კონსოლიდირებულ ტენდერებში გამოვლინდნენ გამარჯვებული მიმწოდებლები.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის შეუფერხებლად განხორციელებისა და უწყვეტობის აუცილებლობიდან გამომდინარე, გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ მიმწოდებლებს სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად.
შესაბამისად, გთხოვთ, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის მთავარ გვერდზე (www.spa.ge), კონსოლიდირებული ტენდერების მოდულში, კერძოდ, მიმდინარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში, სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების მომსახურების შესაბამის ველში, იხილოთ განახლებული ინფორმაცია, 2025 წლის სკოლის მოსწავლეთა ტრანსპორტირების კონსოლიდირებული ტენდერების შედეგების გათვალისწინებით. გთხოვთ, იხ. ბმული...
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფოებრივი და საზოგადოებრივი მნიშვნელობიდან გამომდინარე, სატელევიზიო საეთერო დროის (wGRP) მომსახურების შეუფერხებელი მიწოდების აუცილებლობის გათვალისწინებითა და საბიუჯეტო სახსრების რაციონალური ხარჯვის პრინციპის დაცვით, აგრეთვე, „2024-2025 წლების განმავლობაში სხვადასხვა სახის საქონლისა და მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის კონსოლიდირებული ტენდერ(ებ)ის საშუალებით განხორციელების თაობაზე“ საქართველოს მთავრობის 2023 წლის 3 ოქტომბრის №1762 განკარგულების მე-4 პუნქტის საფუძველზე, სატელევიზიო არხების თანხმობისა და სატენდერო კომისიის გადაწყვეტილებით (იხ. ოქმები №CON230000640-2; №CON230000588-3; №CON230000589-3; №CON230000590-3), სატელევიზიო საეთერო დროის (wGRP) 2024 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების (CON230000640; CON230000588; CON230000589; CON230000590) ფარგლებში მომსახურების გაწევის ვადა გაგრძელდა ახალი კონსოლიდირებული ტენდერ(ებ)ის გამოცხადებამდე და გამარჯვებულ პრეტენდენტ(ებ)თან სახელმწიფო შესყიდვის ხელშეკრულებების გაფორმების პროცედურების დასრულებამდე, მაგრამ არაუგვიანეს 2026 წლის 16 იანვრის ჩათვლით.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, 2025 წლის განმავლობაში სატელევიზიო საეთერო დროის (wGRP) სახელმწიფო შესყიდვის საჭიროების შემთხვევაში, სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად მიმართოთ წინამდებარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში (CON230000640; CON230000588; CON230000589; CON230000590) გამარჯვებულ მიმწოდებლებს.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
ავტოდაზღვევის 2025 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების შესახებ!
გაცნობებთ, რომ 2025 წლის განმავლობაში სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ გამოცხადებულ კონსოლიდირებულ ტენდერებში (თერთმეტივე ლოტში) გამოვლინდნენ გამარჯვებული მიმწოდებლები.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის შეუფერხებლად განხორციელებისა და უწყვეტობის აუცილებლობიდან გამომდინარე, გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ მიმწოდებლებს სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად.
შესაბამისად, გთხოვთ, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის მთავარ გვერდზე (www.spa.ge), კონსოლიდირებული ტენდერების მოდულში, კერძოდ, მიმდინარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში, სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების შესაბამის ველში, იხილოთ განახლებული ინფორმაცია, 2025 წლის ავტოდაზღვევის კონსოლიდირებული ტენდერების შედეგების გათვალისწინებით. გთხოვთ, იხ. ბმული...
მოწვევა ტრენინგზე
“სახელმწიფო შესყიდვების კურსი“ სახელმწიფო შესყიდვების სპეციალისტებისათვის
2025 წლის 20 იანვრიდან სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს ორგანიზებით, სასწავლო ცენტრში განახლდება ტრენინგების ციკლი „სახელმწიფო შესყიდვების კურსი“, სახელმწიფო უწყებებისა და ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოების, მათ მიერ დაფუძნებული და მათ მართვაში არსებული სსიპ-ები, ააიპ-ების, შპს-ებისა და სხვა შესყიდვების კუთხით დასაქმებული სპეციალისტებისათვის.
ტრენინგს გაუძღვებიან სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მაღალკვალიფიციური თანამშრომლები, სწავლების მრავალწლიანი გამოცდილებით.
დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ გაიარონ რეგისტრაცია:
ტრენინგების განრიგი იხილეთ ბმულზე:
https://procurement.gov.ge/ka/c/training_center?category=2&month=1&year=2025
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით:
ტელ: 555 20 02 53 ნათია ბედენაშვილი
577 50 37 71 თამარ ბაბუნაშვილი
595 92 00 60 მარიამ ბუგიანიშვილი
598 44 05 47 გაბრიელ რაზმაძე
ელ.ფოსტა: training.center@spa.ge
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
ფიჭური სატელეფონო მომსახურების კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ!
გაცნობებთ, რომ ფიჭური სატელეფონო მომსახურების უწყვეტი და შეუფერხებელი მიწოდების სახელმწიფოებრივი და საზოგადოებრივი მნიშვნელობიდან გამომდინარე, აგრეთვე საბიუჯეტო სახსრების რაციონალური ხარჯვის პრინციპის გათვალისწინებით, სატენდერო კომისიამ მიიღო გადაწყვეტილება (2024 წლის 28 ნოემბრის ოქმი № CON220000397-4; გთხოვთ, იხ. ბმული), რომლის შესაბამისად ფიჭური სატელეფონო მომსახურების 2023 წლის კონსოლიდირებული ტენდერის (CON220000397) ფარგლებში, მომსახურების გაწევის ვადა გაგრძელდეს ახალი კონსოლიდირებული ტენდერის გამოცხადებამდე და გამარჯვებულ პრეტენდენტ(ებ)თან სახელმწიფო შესყიდვის ხელშეკრულებების გაფორმებისა და შესაბამისი პორტირების პროცედურების დასრულებამდე, მაგრამ არაუგვიანეს 2025 წლის 31 დეკემბრის ჩათვლით, ამავე კონსოლიდირებული ტენდერის პირობებისა და ტარიფების შესაბამისად.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ და მიმართოთ მიმწოდებლებს მოქმედ შესყიდვის ხელშეკრულებებში შესაბამისი ცვლილებ(ებ)ის განხორციელების ან სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულბების გაფორმების მიზნით, ფიჭური სატელეფონო მომსახურების გაწევის ვადის არაუგვიანეს 2025 წლის 31 დეკემბრის ჩათვლით გაგრძელების თაობაზე.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ „ფარმაცევტული პროდუქტის ფასის სახელმწიფო რეგულირების მეთოდოლოგიის, წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2022 წლის 26 დეკემბრის #593 დადგენილებითა და „ფარმაცევტული პროდუქტის რეფერენტული ფასების ჩამონათვალის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის მინისტრის 2023 წლის 15 იანვრის #2/ნ ბრძანებით განისაზღვრა ფარმაცევტული პროდუქტების ჩამონათვალი, რომელთა გაცემისას/რეალიზაციისას დადგენილია საქონლის დასაშვები მაქსიმალური ფასის ზედა ზღვარი. ხოლო, აღნიშნული ფარმაცევტული პროდუქტის დადგენილ მაქსიმალურ ფასზე ძვირად გაცემა/რეალიზაცია გამოიწვევს კანონმდებლობით დადგენილი პასუხისმგებლობის დაკისრებას.
ამრიგად, ფარმაცევტული პროდუქტების ფასების რეგულირებიდან გამომდინარე, 2025-2026 წლების განმავლობაში სხვადასხვა სახის საქონლისა და მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის კონსოლიდირებული ტენდერ(ებ)ის კომისიას მიზანშეწონილად მიაჩნია, „ფარმაცევტული პროდუქტის ფასის სახელმწიფო რეგულირების მეთოდოლოგიის, წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2022 წლის 26 დეკემბრის #593 დადგენილებითა და „ფარმაცევტული პროდუქტის რეფერენტული ფასების ჩამონათვალის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის მინისტრის 2023 წლის 15 იანვრის #2/ნ ბრძანებით განსაზღვრული ფარმაცევტული პროდუქტების შესყიდვა, შემსყიდველი ორგანიზაციების საჭიროებების შესაბამისად, განხორციელდეს კონსოლიდირებული ტენდერის ფარგლებს გარეთ, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
ზემოაღნიშნულის გათვალისწინებით, გიგზავნით (იხ. დანართი ცხრილების სახით) იმ ფარმაცევტული პროდუქტების ჩამონათვალს, რომელზეც აღარ იგეგმება კონსოლიდირებული ტენდერით შესყიდვის პროცედურების განხორციელება.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ ზემოაღნიშნული გარემოება და თქვენი ორგანიზაციის მიერ, აღნიშნული ფარმაცევტული პროდუქტების შესყიდვის საჭიროების შემთხვევაში, დროულად უზრუნველყოთ შესყიდვის შესაბამისი პროცედურების განხორციელება, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.”
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სხვადასხვა სახის საქონლისა და მომსახურების 2025 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების დაგეგმვისა და ჩატარების მიზნით, საჭიროა მოხდეს შემსყიდველი ორგანიზაციების საჭიროებების იდენტიფიცირება და აგრეგირება.
ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, 2025 წლის განმავლობაში კონსოლიდირებული ტენდერების მეშვეობით განსახორციელებელი შესყიდვების გეგმების შესახებ ინფორმაცია წარმოგვიდგინოთ CTD მოდულის მეშვეობით შესაბამის ანგარიშებში.
გთხოვთ, ყურადღება გაამახვილოთ თითოეული შესყიდვის ობიექტის შესახებ ინფორმაციის მოწოდების ვადებზე, რათა დროულად და მაქსიმალური სიზუსტით უზრუნველყოთ გეგმების წარმოდგენა.
CTD მოდულის მეშვეობით დადგენილ ვადაში ინფორმაციის წარმოუდგენლობის შემთხვევაში, თქვენი საჭიროებები არ იქნება ასახული კონსოლიდირებული ტენდერებით შესასყიდი საქონლის/მომსახურების რაოდენობებში.
დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში, დაგვიკავშირდით CTD მოდულში მითითებულ შესაბამის საკონტაქტო ნომრებზე.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ ცვლილება შევიდა „სახელმწიფო შესყიდვების სფეროში მოქმედი ევროკავშირის დირექტივებით დადგენილი მონეტარული ზღვრების გამოყენების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2019 წლის 21 აგვისტოს №3 ბრძანებაში და შეიცვალა სახელმწიფო შესყიდვების სფეროში მოქმედი ევროკავშირის დირექტივებით დადგენილი მონეტარული ზღვრები, კერძოდ, ერთგვაროვანი საქონლისა და მომსახურების შემთხვევაში ევროკავშირის დირექტივებით დადგენილ მონეტარულ ზღვრად განისაზღვრა – 143 000 ევროს ეკვივალენტი ლარში, ხოლო – ერთგვაროვანი სამუშაოს შემთხვევაში – 5 538 000 ევროს ეკვივალენტი ლარში.
შეგახსენებთ, რომ ხსენებული ცვლილებები ამოქმედდება 2024 წლის 1 იანვრიდან.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და მიმწოდებლების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ ცვლილება შევიდა „ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2017 წლის 14 ივნისის №12 ბრძანებასა და „ორეტაპიანი ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2016 წლის 28 ივლისის №11 ბრძანებაში.
ცვლილების თანახმად, სატენდერო კომისია ვალდებულია პრეტენდენტს მიმართოს ტექნიკური დოკუმენტაციის დაზუსტების მოთხოვნით, თუ სატენდერო დოკუმენტაციის მოთხოვნ(ებ)ის შესაბამისად, შესყიდვის ობიექტის სასაქონლო ნიშნის, პატენტის, მოდელის, წარმოშობის წყაროს ან მწარმოებლის შესახებ წარდგენილი ინფორმაცია არასრულყოფილია ან შეიცავს უზუსტობებს, თუმცა პრეტენდენტის მიერ სატენდერო წინადადების სახით წარდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის/ინფორმაციის ერთობლიობით, მათი შეფასების, ანალიზისა და ურთიერთშეჯერების საფუძველზე შესაძლებელია შესყიდვის ობიექტის სასაქონლო ნიშნის, პატენტის, მოდელის, წარმოშობის წყაროს ან მწარმოებლის იდენტიფიკაცია.
ზემოაღნიშნული ცვლილება ამოქმედდება 2023 წლის 1 დეკემბრიდან და გავრცელდება მისი ამოქმედების შემდგომ გამოცხადებულ ტენდერებზე.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
როგორც მოგეხსენებათ, საქართველოს მთავრობის 2022 წლის 30 დეკემბრის №612 დადგენილების №2 დანართით განსაზღვრულია CPV კოდები (შესაბამისი მონეტარული ზღვრებით), რომელთა ფარგლებშიც განსახორციელებელი შესყიდვების შესახებ ინფორმაცია უნდა წარედგინოს სსიპ - საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, ინფორმაცია წარდგენილი უნდა იყოს მოცემული ცხრილის (იხ. დანართი) შესაბამისად.
დადგენილების №2 დანართთან დაკავშირებით კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს: 0322 411 950; 0322 414 352. E-mail: info-ota@ssg.gov.ge
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტომ პირგასამტეხლოს ოდენობის განსაზღვრის თაობაზე არსებულ რეკომენდაციაში განახორციელა ცვლილება.
ცვლილების შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაცია უფლებამოსილია, ყოველ კონკრეტულ შემთხვევაში, პროპორციულობის (თანაზომიერების) პრინციპის გათვალისწინებით, შესყიდვის ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულების შესრულებასთან დაკავშირებული რისკებისა და პირგასამტეხლოს დანიშნულების მხედველობაში მიღებით, პირგასამტეხლოს ოდენობა განსაზღვროს რეკომენდაციით დადგენილ ოდენობაზე მეტი, თუმცა „გონივრული ოდენობით“. ასეთ შემთხვევაში, პირგასამტეხლო უნდა იყოს ვალდებულების დარღვევის თანაზომიერი და საპირწონე. კერძოდ, პირგასამტეხლოს ოდენობის განსაზღვრისას გათვალისწინებულ უნდა იქნეს პირგასამტეხლოსა და ხელშეკრულების დარღვევით გამოწვეული შედეგების თანაფარდობა, მათ შორის, ვალდებულების დარღვევის სიმძიმე, მასშტაბი, პერიოდულობა, ვალდებულების დარღვევის შედეგად მოსალოდნელი ზიანი ან/და სხვა ობიექტური გარემოებები.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული ანგარიშგების სრულყოფილად და სტანდარტულად განხორციელების მიზნით, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის CMR მოდულში განხორციელდა მნიშვნელოვანი ცვლილება - ჩაიშალა დოკუმენტების ასატვირთი ველები და დაჯგუფდა თემატურად.
ამასთან, ასატვირთი ველების ჩამონათვალში გათვალისწინებულ იქნა როგორც სახელმწიფო შესყიდვების მარეგულირებელი კანონმდებლობით დადგენილი სავალდებულოდ წარსადგენი დოკუმენტების ველები („ხელშეკრულება/გათანაბრებული დოკუმენტი“, „ინტერესთა კონფლიქტის ხელწერილი“, „ხელშეკრულების ცვლილების დოკუმენტი“, „შესრულების/შეუსრულებლობის დოკუმენტი“, „შემსყიდველის/მიმწოდებლის კორესპონდენცია“), ასევე, შესყიდვის პროცესის გამჭვირვალობის უზრუნველყოფის მიზნით, დაემატა ბაზრის კვლევის დოკუმენტ(ებ)ის ასატვირთი ველი („ბაზრის კვლევის დოკუმენტი“).
გთხოვთ, ყურადღებით მოეკიდოთ ზემოთაღნიშნული დოკუმენტების CMR-მოდულის შესაბამის ველში განთავსებას!
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემით სარგებლობის უფლების შესაძლო შეზღუდვის შესახებ
გაცნობებთ, რომ „სატენდერო განცხადებისა და სატენდერო დოკუმენტაციის და საკონკურსო განცხადებისა და საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის ოდენობებისა და გადახდის წესის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2011 წლის 23 ივნისის №15 ბრძანების შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაცია ვალდებულია სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასური გადაიხადოს შესაბამის ტენდერში/კონკურსში სატენდერო/საკონკურსო წინადადების მიღების ვადის დასრულებიდან 30 დღის ვადაში ნებისმიერი პერიოდულობით, გამოცხადებული ტენდერების/კონკურსების რაოდენობის შესაბამისად. დღესდღეობით მთელ რიგ შემსყიდველ ორგანიზაციებს აქვთ ზემოაღნიშნული საფასურის დავალიანება სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიმართ. მიუხედავად ყოველთვიური, პერმანენტული გაფრთხილებებისა, რომ დროულად დაფარულიყო ეს დავალიანება, ცალკეულ შემსყიდველ ორგანიზაციებს ამასთან დაკავშირებით რეაგირება ამ დრომდე არ მოუხდენიათ. სწორედ ამიტომ, ზემოაღნიშნული ბრძანების საფუძველზე, რომელიც ითვალისწინებს შემსყიდველი ორგანიზაციის მიერ სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის გადახდისათვის დადგენილი ვადის გადაცილების შემთხვევაში, მათთვის სისტემით სარგებლობის უფლების შეზღუდვას არსებული დავალიანების სრულად გადახდამდე, 2023 წლის 1 მაისიდან სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის არსებული დავალიანების მქონე ყველა შემსყიდველ ორგანიზაციას შეეზღუდება სისტემით სარგებლობის უფლება დავალიანების სრულად გადახდამდე.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ ყოველივე ზემოაღნიშნული და სრულად დაფაროთ სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის არსებული დავალიანება 2023 წლის 1 მაისამდე. წინააღმდეგ შემთხვევაში, პასუხისმგებლობა დამდგარ შედეგზე მთლიანად დაეკისრება დავალიანების არგადამხდელ შემსყიდველ ორგანიზაციას.
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების განხილვის საბჭოს მიერ შეიქმნა ახალი ოფიციალური ვებ-გვერდი – https://drc.gov.ge/. აღნიშნულ ვებ-გვერდზე შეგიძლიათ იხილოთ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების შესახებ სხვადასხვა ინფორმაცია, დოკუმენტაცია და დაკავშირებული ელ.-სერვისები, მათ შორის, პირდაპირი კომუნიკაცია გასაჩივრების ელექტრონულ მოდულთან, საჩივრების შინაარსი და დაკავშირებული დეტალები, საბჭოს სხდომების განრიგი და განსახილველი საჩივრების ნუსხა, სხვა სასარგებლო დოკუმენტაცია, როგორიცაა სამართლებრივი აქტები, სახელმძღვანელოები და გადაწყვეტილებების განზოგადოებული პრაქტიკა.
სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების შესახებ კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ დავების განხილვის საბჭოს აპარატს: (032) 2 44 07 70 (25-00); E-mail: Disputes@gnca.gov.ge
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს მთავრობის მიერ მიღებულ იქნა 2022 წლის 30 დეკემბრის №612 დადგენილება „სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებით გასატარებელი ზოგიერთი ღონისძიების შესახებ“.
დადგენილების №1 დანართით განსაზღვრულია შესყიდვების ერთიანი ლექსიკონის (CPV კოდების) მიხედვით კლასიფიკატორის კოდები, რომელთა ფარგლებში საქართველოს მთავრობის/პრემიერ-მინისტრის კონტროლს დაქვემდებარებული/ანგარიშვალდებული საბიუჯეტო ორგანიზაციების, საქართველოს სამინისტროებისა და მათ კონტროლს დაქვემდებარებული საბიუჯეტო ორგანიზაციების მიერ, ასევე იმ საჯარო სამართლის იურიდიული პირების, რომელთა ხელმძღვანელსაც ნიშნავს საქართველოს პრემიერ-მინისტრი, სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელება საჭიროებს საქართველოს მთავრობის წინასწარ თანხმობას.
დადგენილების №2 დანართით განსაზღვრულია შესყიდვების ერთიანი ლექსიკონის მიხედვით კლასიფიკატორის კოდები და მონეტარული ზღვრები, რომელთა ფარგლებში, „პირველი, მეორე და მესამე კატეგორიების კრიტიკული ინფორმაციული სისტემების სუბიექტების ნუსხის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2021 წლის 31 დეკემბრის №646 დადგენილებით განსაზღვრული, პირველი კატეგორიის კრიტიკული ინფორმაციული სისტემის სუბიექტების, მათ დაქვემდებარებაში მყოფი/კონტროლირებადი დაწესებულებების/საჯარო ან/და კერძო სამართლის იურდიული პირების მიერ, ინფორმაციულ ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელება საჭიროებს საქართველოს სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის მმართველობის სფეროში შემავალი საჯარო სამართლის იურიდიული პირის − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკური სააგენტოს წინასწარ თანხმობას.
დადგენილების №2 დანართთან დაკავშირებით კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს: 0322 411 950; 0322 414 352. E-mail: info-ota@ssg.gov.ge
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
(გაფრთხილება!)
როგორც თქვენთვის ცნობილია, სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის № 2 ბრძანებით დამტკიცებული შემსყიდველი ორგანიზაციის ანგარიშგების წესის შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაციები ვალდებულნი არიან სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ გაფორმებული ხელშეკრულებები ერთიან ელექტრონულ სისტემაში ატვირთონ მათი დადებიდან არაუგვიანეს 10 დღის ვადაში.
ამასთან, შეგახსენებთ, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიის უმნიშვნელოვანესი ფუნქციაა კონსოლიდირებული ტენდერების ჩატარება და მათი შემდგომი ადმინისტრირება, რაც გულისხმობს კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში გაფორმებული შესყიდვის ხელშეკრულებების მონიტორინგს, მათ შორის: შემსყიდველ ორგანიზაციებსა და მიმწოდებელს/მიმწოდებლებს შორის შესყიდვის ხელშეკრულებების დადების პროცესის ზედამხედველობას, მხარეთა მიერ შესყიდვის ხელშეკრულებებითა და კონსოლიდირებული ტენდერით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების კონტროლს;
გაცნობებთ, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიის აპარატი მონიტორინგს უწევს კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში შემსყიდველი ორგანიზაციების მიერ ხელშეკრულებების დროულად ატვირთვის პროცესს, რის შედეგადაც გამოვლონდა ზემოაღნიშნული ვადის დარღვევის ხშირი ფაქტები.
ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, აგრეთვე იმისათვის, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიამ შეძლოს საკუთარი ფუნქციების განხორციელება, გთხოვთ შეასრულოთ თქვენი ვალდებულება და კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში გაფორმებული შესყიდვის ხელშეკრულებები ატვირთოთ ერთიანი ელექტრონული სისტემის შესაბამის ველებში, არაუგვიანეს მათი დადებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში.
პატივისცემით,
კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისია
შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და მიმწოდებლების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ, შერჩევა/შეფასების დროს ტექნიკური ხასიათის შეცდომებისა და უზუსტობების თავიდან აცილების მიზნით, შემუშავებულ იქნა რეკომენდაცია სახელმწიფო შესყიდვების ერთიან ელექტრონულ სისტემაში სატენდერო დოკუმენტაციის მთავარი შემადგენელი დოკუმენტის - ფასების ცხრილის (ხარჯთაღრიცხვა) Excel-ის ფორმატის სახით განთავსებასთან დაკავშირებით.
გთხოვთ იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.